<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, March 21, 2013

World War Z by Max Brooks in Romania!


Habar nu aveam, rusine mie, ca World War a aparut si in Romania! Dar nu e vina noastra, ci a lipsei (aproape totale) a promovarii cartilor de catre editurile noastre. Daca isi promoveaza totusi cartile inseamna ca o fac gresit si trebuie sa-si modifice tactica!!

Puteti vedea recenzia noastra Aici

7 comments:

bufnita pufoasa said...

Da a aparut relativ de curand, eu mi-am luat-o insa nu am citit-o, sper sa o fac cat mai curand. O alta carte recent aparuta care nu are parte de publicitate este Changeling de Philippa Gregory la editura Polirom, titlul in romana este Copilul zanelor.

meduza said...

E mai frumoasă coperta de la noi :D Editura Trei îmi era, până în noiembrie, necunoscută. Apoi au publicat cartea lui J K Rowling şi am auzit şi eu de editură. Cred că ar trebui să îşi promoveze mai bine cărţile, că dacă nu sare în ochi, sunt puţini cei care caută cu de-amănuntul să vadă ce a mai apărut :)

Michikit said...

Foarte putine edituri isi promoveaza cartile si unii bloggeri practic trag de ei sa trimita noutatile. Am auzit de carte acum ceva timp tot datorita unui blog.

Cristinab said...

bine de stiut ca este si in romana. cu o promovare mai buna multe edituri ar avea castiguri mai mari.

Crina|| booktwist_ said...

Chiar nu stiam c-a aparut si la noi... macar puteau sa promoveze un pic mai mult.

alexa ioana said...

am vazut-o intr-o librarie, dar sincer nu i-am dat atentie. dar am retinut coperta:D
nu prea ma pasioneaza subiectul si nici cum e realizata nu-mi place, sub forma unor interviuri..

Andreea said...

Tinand cont ca editura trei nu este prea cunoscuta(fata de altele)se justifica si acest lucru.