<>

Albert Camus

Don't walk behind me; I may not lead. Don't walk in front of me; I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

Thursday, October 25, 2012

Darkness Before Dawn series by J.A. London

Pentru că tot eram la coperți ce ne atrag... Poate până la apariția volumului 2 (26 decembrie) voi reuşi să citesc primul volum. Al treilea poartă titlul After Daybreak şi e aşteptat să apară cândva în 2013.

Descriere:

Doar lumina soarelui ne poate salva.
Am construit un zid pentru a-i ține afară, pentru a ne ține pe noi în siguranță. Dar, suntem în acelaşi timp prizonieri, captivi în ceea ce a mai rămas din oraşul nostru devastat, temându-ne de căderea nopții.
După moartea părinților mei depinde de mine – cel mai nou delegat al umanității – de a negocia cu stăpânul nostru vampir. Am crezut că sunt pregătită. Am crezut că ştiu tot ce era de ştiut despre aceşti monştri. Totuşi, nimic nu ar fi putut să mă pregătească pentru Lord Valentine... sau pentru fiul său. Poate nu toți vampirii sunt criminali. Poate e sigur să lăsăm unul înăuntru.
Doar un singur lucru este sigur. Chiar şi zidul nu e suficient. Un război se aproprie şi noi nu ne putem ascunde pentru totdeauna.
Description: 
Only sunlight can save us.
We built the wall to keep them out, to keep us safe. But it also makes us prisoners, trapped in what's left of our ravaged city, fearing nightfall.
After the death of my parents, it's up to me--as the newest delegate for humanity--to bargain with our vampire overlord. I thought I was ready. I thought I knew everything there was to know about the monsters. Then again, nothing could have prepared me for Lord Valentine . . . or his son. Maybe not all vampires are killers. Maybe it's safe to let one in.
Only one thing is certain: Even the wall is not enough. A war is coming and we cannot hide forever.

Descriere:
Nu mai niciun loc în care te poți ascunde.
Am crezut ca vampirii sunt duşmanii noştri – ei ne controlează viețile, ne izolează oraşele şi ne cer sângele – asta până când l-am cunoscut pe Victor. Cu Victor ca nou Lord Valentine, mă aşteptam ca lucrurile să se îmbunătățească. Dar sunt mai rele ca niciodată.
Cei ce Umblă Ziua, o nouă rasă de vampiri ce pot merge în lumina soarelui, terorizează oraşul. Rezervele de sânge sunt mici şi dacă vampirii lui Victor nu primesc suficient vor fi infectați de Sete – o boală ce-i va transforma în criminali fără discernământ.
Pentru a opri asta trebuie să străbat pustietatea dezolantă pentru a ajunge chiar in locul unde a apărut boala. Pot doar să sper că răspunsurile care mă aşteaptă sunt suficiente pentru a ne salva pe noi toți... înainte de a fi prea târziu.
Description:
There's nowhere left to hide.
I thought vampires were our enemies - they controlled our lives, isolated our cities, and demanded our blood - until I met Victor. With Victor taking over as the new Lord Valentine, things were supposed to get better. Instead, they're worse than ever.
Day Walkers, a new breed of vampires who can walk in the sun, are terrorizing the city. Blood supplies are low, and if Victor's vampires don't get enough, they will become infected with the Thirst - a disease that will turn them into mindless killers.
To stop it, I must journey across the desolate wasteland to the very place where the sickness began. I can only hope that the answers that await me are enough to save us all . . . before it's too late.

4 comments:

Alexandra Ioana said...

nu stiu de ce,dar din nou,ambele coperti imi aduc aminte de lauren kate:x,imi plac la nebunie ambele coperti si descrierea este foarte interesanta

CCAM said...

@Alexandra Gh - Banui ca e aceeasi artista "de vina". De acord ca sunt de un gotic delicat si atragator.:D

Anonymous said...

Si eu am postarea cu aceste carti pe blog:) Sunt chiar curios cum sunt cartile, pentru ca sunt scrise de Rachel Hawthorne si fii ei, iar seria Dark Guardian a fost superba:X

Andreea said...

Copertile chiar sunt tare frumoase,iar povestea chiar te face sa vrei sa citesti constinuarea.Mi-ar placea sa apara si la noi.